четвртак, 6. мај 2021.

JAPAJAJE


Ja sam mu to sredio.

Ja sam se našao.

Ja sam zaslužan. 

Da nije bilo mene.

Meni nek' zahvali.

Ništa ne bi uradio da ја nisam...

Koliko ste puta ovo čuli?

Kao i: ja mislim, ti treba, ne možeš, treba da...

Predlažem da JAPAJIZAM postane dijagnoza.

Svi koji imaju mišljenje imaju i dupe, kako reče jedna koleginica davno.

Mislite u sebi i za sebe. Koga interesuje vaše mišljenje?

Koga zanima šta biste vi? I, posebno, kako ste vi ''sve sredili'' i ''rešili'' - po, naravno, kratkom postupku. Fike, fike!

Zašto se japajizam ne tretira kao bolest i zakonom ne zabrani ''udavstvo''?

Predlažem da se listi masovnih zaraza pridruži japajizam, a da u se u zakone koji štite od zlostavljanja i uznemiravanja uvede  kao oblik dela u naslovu - ispiranje mozga i davljenje - neprestano i protivno volji druge strane izlaganje savetodavstvu nekompetentnih lica.

Jer, ima i vaspitanih koji ne umeju da se odbrane od japajaja smarača. Pa da imaju zakonsko pokriće za legeantnu zakonsku i zakonitu zaštitu.


6/5/2021 

Нема коментара:

Постави коментар

Napišite nam svoje mišljenje, dajte predloge